dziś jest: 10.11.24, niedziela, 23:01
strona głównastrona główna mapa stronymapa strony kontakt ze spółdzielniąkontakt ze spółdzielnią

Zgłaszanie usterek

Usterki techniczne zaistniałe w dni robocze należy zgłaszać do właściwych biur Administracji osiedlowych czynnych:
Poniedziałek, Środa, Czwartek, Piątek od godz. 700 - 1500;
Wtorek od godz 800 - 1600
 

  • Osiedle Centrum - Rejon 1, ul. Polna 6, 32-300 Olkusz
    telefon. (032) 647 80 35
  • Osiedle Pakuska - Rejon 2, ul. ul. Osiecka 1, 32-300 Olkusz
    telefon: (032) 643 09 93
  • Osiedle Młodych - Rejon 3, ul. Juliana Tuwima 2, 32-305 Olkusz
    telefon: (032) 643 24 46
  • Osiedle Klucze - Rejon 4, ul. Sosnowa 9A, 32-310 Klucze
    Telefon: (032) 649 24 85
  • Osiedle Jaroszowiec - Rejon 4, ul. Leśna 37/2, 32-312 Jaroszowiec
    Telefon: (032) 649 24 90
  • Osiedle Wolbrom - Rejon 4, os. Chrobrego, 32-340 Wolbrom
    Telefon: (032) 644 13 88

 


Zdarzenia pilne do których doszło poza godzinami pracy biur Spółdzielni przyjmowane są przez dyżurnego dyspozytora pod numerami telefonów:
32 647 80 30 lub 32 647 80 31.


Poważne awarie i inne zdarzenia nagłe, które mogą skutkować zagrożeniem bezpieczeństwa mieszkańców lub wyrządzeniem szkód materialnych interwencja przekazana będzie niezwłocznie do konserwatra o podjecie działań naprawczych bądź zabezpieczających. W przypadku usterek o innym charakterze tryb i przewidywany termin usuniecia będzie uzgodniony przez dyspozytora bądź przekazany do realizacji przez dział techniczny administracji w możliwie najkrótszym czasie.

Wersja do druku

Kontakt

Centrala, ul. Króla Kazimierza Wielkiego 94, 32-300 Olkusz:

  • tel.: (32) 643 12 29
  • tel.: (32) 647 80 30
  • tel.: (32) 647 80 31
  • fax: (32) 643 08 33



Aktualności

Zaproszenie do składania ofert01.07.2024 SKĄD TE OPŁATY ZA CIEPŁĄ WODĘ ?24.01.2024