Usterki techniczne zaistniałe w dni robocze należy zgłaszać do właściwych biur Administracji osiedlowych czynnych:
Poniedziałek, Środa, Czwartek, Piątek od godz. 700 - 1500;
Wtorek od godz 800 - 1600
Zdarzenia pilne do których doszło poza godzinami pracy biur Spółdzielni przyjmowane są przez dyżurnego dyspozytora pod numerami telefonów:
32 647 80 30 lub 32 647 80 31.
Poważne awarie i inne zdarzenia nagłe, które mogą skutkować zagrożeniem bezpieczeństwa mieszkańców lub wyrządzeniem szkód materialnych interwencja przekazana będzie niezwłocznie do konserwatra o podjecie działań naprawczych bądź zabezpieczających. W przypadku usterek o innym charakterze tryb i przewidywany termin usuniecia będzie uzgodniony przez dyspozytora bądź przekazany do realizacji przez dział techniczny administracji w możliwie najkrótszym czasie.
Centrala, ul. Króla Kazimierza Wielkiego 94, 32-300 Olkusz: